• Persoonlijk advies
  • Alle kennis in huis
  • Complete oplossingen
  • Volledig ontzorgd
  • klantwaardering 9,1
VVP Advies Awards

Veldhuis Advies wint titel Meest klantgerichte zakelijk advieskantoor van Nederland!

Financieel adviseur Veldhuis Advies mag zich een jaar lang het meest klantgerichte financieel adviesbureau in de categorie zakelijk advies van Nederland noemen. De vakjury besliste unaniem dat Veldhuis Advies over de A-factor beschikt en zich een voorbeeldbedrijf voor anderen mag noemen: “Bij Veldhuis Advies staat de vitaliteit en het werkgeluk van de medewerkers centraal, vanuit de overtuiging dat gelukkige medewerkers echt leiden tot tevreden klanten. En dat dat zo is, bleek niet alleen uit de enthousiaste klantverhalen die deze visie onderstrepen, maar ook door de gemiddelde klanttevredenheid van een 9,1!”

Veldhuis Advies wint titel Meest klantgerichte zakelijk advieskantoor van Nederland!

Duurzaam personeelsbeleid leidt tot tevreden klanten

“We zijn natuurlijk enorm vereerd dat we in deze categorie als winnaar zijn uitgeroepen”, vertelt Bob Veldhuis, algemeen directeur bij Veldhuis Advies, “Met name omdat we sinds 2015 al dit pad zijn ingeslagen, door ons te focussen op de vitaliteit en het werkgeluk van onze medewerkers. En dat heeft ons al heel veel opgeleverd, van een hoge medewerkerstevredenheid tot een laag ziekteverzuim en een goede positie op de arbeidsmarkt. Maar vooral dat dit ertoe geleid heeft dat onze medewerkers met plezier naar hun werk gaan en de ruimte voelen om klanten écht verder te helpen.

Dat onze klanttevredenheid hierdoor de afgelopen jaren gegroeid is tot een 9,1 is natuurlijk heel mooi en bewijst dat deze visie zich daadwerkelijk uitbetaalt. Dat de branche dit nu heeft opgepikt en ons ons hiervoor beloont met een VVP Advies Award, dat is de kers op de taart en daar zijn we heel trots op.”

Handvatten bieden aan werkgevers

“Met dynamisch werken, biologische lunches, brede ontwikkelingsmogelijkheden, duurzaamheidsregelingen en andere goede arbeidsvoorwaarden, weten we onze medewerkers langdurig aan ons te binden. Hierdoor hebben onze klanten niet alleen vaste contactpersonen en adviseurs tot hun beschikking, tegelijkertijd proberen wij onze zakelijke relaties ook de handvatten te geven om hetzelfde binnen hun eigen bedrijf te doen,” vult commercieel directeur Dick Vos aan, “Werkgevers kunnen bij ons terecht voor vrijwel alle bedrijfsmatige verzekeringen, maar we hebben daarbij ook extra aandacht voor preventie. We bieden bijvoorbeeld cyberverzekeringen, maar denken daarbij ook mee over het cyberbewust maken van werknemers. Of we helpen onze klanten met het in kaart brengen van hun arbeidsrisico’s en het opstellen van de RI&E, maar hebben vervolgens ook externe vertrouwenspersonen beschikbaar om hen te helpen een veilig werkklimaat te bevorderen. Of denk bijvoorbeeld aan het thema ‘pensioen’, waarbij we onze klanten niet alleen adviseren over een goede pensioenregeling die voldoet aan de nieuwe wetgeving, maar ook de pensioencommunicatie verzorgen én daarbij voor iedere werknemer een persoonlijk financieel plan kunnen maken. Want een werknemer die inzicht heeft in zijn financiële situatie, ervaart minder (geld)stress en valt minder snel om die reden uit. Zo proberen we het aloude gezegde ‘practice what you preach’ in ere te houden en we merken dat dat ook echt wordt opgepikt.”

Over de VVP Advies Awards

Financieel vakblad VVP wil de maatschappelijke meerwaarde van onafhankelijke financieel advieskantoren extra onder de aandacht brengen en heeft daarvoor de VVP Advies Awards in het leven geroepen. In januari van dit jaar zijn 37 spotters uit de haarvaten van de financiële adviesbranche van start gegaan met de zoektocht naar de meest klantgerichte adviseur van Nederland. Uit de ruim 6500 financieel advieskantoren die Nederland rijk is, werd zorgvuldig een top 18 geselecteerd, onderverdeeld in diverse categorieën. Alle genomineerden konden zichzelf toen met een bedrijfsfilm presenteren aan de vakjury. Die heeft op 20 juni de categoriewinnaars bekend gemaakt. In oktober volgt de uiteindelijke finale, waar de top-3 zich mag presenteren in een online uitzending. Het publiek kan digitaal een stem uitbrengen en kiest dan het kantoor met de grootste A-factor! Meer informatie vindt u op www.adviesawards.nl


Gerelateerde berichten

Scroll naar boven