De werkwijze van Veldhuis Advies tijdens het coronavirus
Gisteren heeft de Nederlandse overheid een aantal verregaande maatregelen aangekondigd met als doel om het coronavirus een halt toe te roepen. De belangrijkste is om allemaal zo veel mogelijk thuis te blijven. Op ons kantoor doen wij ons best om deze aanbeveling zo goed mogelijk na te leven.
Daarom hebben wij de volgende maatregelen getroffen:
- Onze medewerkers werken, ook zonder klachten, zo veel mogelijk vanuit huis. Al ons werk is nagenoeg volledig gedigitaliseerd, waardoor wij zowel telefonisch als digitaal de service kunnen verlenen die u van ons gewend bent. Wanneer de situatie daarom vraagt, bent u uiteraard welkom bij ons op kantoor.
- Fysieke afspraken en vergaderingen zijn zo veel mogelijk vervangen door telefonische. Uiteraard brengen wij u op de hoogte indien dit voor u van toepassing is.
- Op on kantoor hebben wij een minimale bezetting. Wij zijn geopend, maar verzoeken u om al uw verzekeringsvragen en schademeldingen zo veel mogelijk telefonisch of via mail aan ons door te geven. Via deze weg kunnen wij u het beste helpen.
Wij staan voor u klaar
Wij doen ons best om u zo goed en snel mogelijk van dienst te zijn. Wij hebben dan ook alle vertrouwen dat dit met onze digitale middelen gaat lukken. Wel kan het zijn dat uw vaste contactpersoon tijdelijk niet bereikbaar is en dat het door het thuiswerken iets langer kan duren dan u van ons gewend bent. Wij rekenen hierbij op uw begrip.
Wij wensen u alle gezondheid toe!
Veldhuis Advies
Bij Veldhuis Advies ondernemen we met geluk en gezondheid als missie. Onze ambitie is om iedereen een beetje gelukkiger te maken, bijvoorbeeld door financieel inzicht en overzicht te geven en een stukje zekerheid te bieden. Dit doen we met ruim 75 professionele medewerkers die eerlijk advies geven en graag willen helpen. Door die klantgerichtheid mogen we ons dagelijks inzetten voor zo'n 20.000 particuliere en 5.800 zakelijke relaties.
Gerelateerde berichten
Uit de Regiolokaal: Veldhuis Advies verlegt focus van omzet naar werkgeluk en dat 'betaalt' zich uit
Als je bijna 34 jaar onderneemt, dan heb je alles wel gezien en meegemaakt. Bij Veldhuis Advies loopt het uiteen van twee landelijke crises tot zakelijke overnames en ondertussen een explosieve groei van het personeelsbestand. En in oktober is het bedrijf door vakblad VVP uitgeroepen tot het meest klantgerichte advieskantoor van Nederland. Het geheim? Investeren in werkgeluk!
Veldhuis Advies ambassadeur van Stichting Starterscollectief Veluwe
Kabinet wil de toegang tot UBO-register nu definitief beperken
Het Kabinet is van plan het UBO-register, waarin eigenaren van organisaties staan geregistreerd, definitief voor het publiek te sluiten. Aanleiding daarvoor is de massale kritiek die ondernemers al lange tijd uiten over de toegankelijkheid van het register. Zo zouden criminelen op basis van het register makkelijk hun vermogende slachtoffers kunnen selecteren. Naar aanleiding van alle kritiek besloot demissionair Minister Kaag vorig jaar al om het register tijdelijk te sluiten en onderzoek te doen naar de toekomst ervan. Nu is dus het besluit gevallen om het register niet meer voor iedereen te openen. De Eerste en Tweede Kamer moeten nog wel instemmen met dit besluit.
Veldhuis Advies maakt werk van gezonde werksfeer
“We zijn ontzettend trots op het feit dat we onlangs door het publiek zijn verkozen tot het Meest klantgerichte advieskantoor van Nederland! Een mooie erkenning voor de bijdrage die wij willen leveren aan het geluk en de gezondheid van mensen en ondernemingen." Een interview met directieleden Derk Lodiers en Thom Dijkstra, die samen met hun teams klaar staan voor relaties in de regio Apeldoorn. Klanten profiteren van de goede werksfeer bij Veldhuis Advies. Dit komt mede door het duurzame personeelsbeleid. En het zit in ons DNA om relaties te ontzorgen, waarbij we de behoefte van de klant voorop zetten. We denken liever mee over de preventie van risico’s, dan vanuit de verkoop van verzekeringen.
2/2 Interview Bob Veldhuis: Het bedrijf groeit autonoom. 'Tussen Apeldoorn en Zwolle is spoeling dun'
Bob Veldhuis staat al 35 jaar aan het roer van Veldhuis Advies. In die tijd werden er tientallen kantoren overgenomen. Nu lijkt de rek er in de regio wel een beetje uit. Maar daar ligt eigenaar Bob Veldhuis niet wakker van. Daar is hij sowieso de man niet naar. Zolang hij kansen blijft zien in de uitdagingen die op zijn pad komen, kunnen kopers aankloppen wat ze willen; Veldhuis Advies is niet te koop. En die kansen zíjn er, onder meer op het vlak van AI. Niet om banen mee te schrappen, maar om uren mee te besparen. Uren die men elders in de organisatie goed kan inzetten om nog beter en persoonlijker advies te geven.
1/2 Interview Bob Veldhuis: 35 jaar Rijnlands ondernemen op de Veluwe
In dit tweeluik geeft AMweb een inkijkje in het ondernemerschap van eigenaar Bob Veldhuis. Door het overlijden van zijn vader werd hij al heel jong ondernemer, toen hij noodgedwongen Veldhuis Advies overnam. Maar het hebben van een eigen bedrijf paste hem direct 'als een oude jas'. Binnenkort heeft Veldhuis Advies meer dan 80 medewerkers in dienst en breekt het door de omzetgrens van tien miljoen euro heen.
Veldhuis Advies uitgeroepen tot Meest klantgerichte advieskantoor van Nederland!
Financieel adviesbureau Veldhuis Advies uit Heerde is verkozen tot het ‘Meest klantgerichte advieskantoor van Nederland’. Tijdens de live finale in de belevingsstudio’s van First Impression in Tilburg, werden zij door het publiek tot winnaar verkozen. “We investeren al jaren enorm in het geluk en welzijn van onze medewerkers. Omdat gelukkige medewerkers zorgen voor tevreden klanten. Dat dat nu ook op deze manier wordt gezien en gewaardeerd is heel mooi”, aldus commercieel directeur Dick Vos.
Veldhuis Advies voegt Apeldoorner Derk Lodiers toe aan commerciële directie
Per 1 oktober 2023 vormt Derk Lodiers samen met Dick Vos de commerciële directie van Veldhuis Adviesgroep. Lodiers heeft zijn sporen binnen het intermediair verdiend en is sinds 2017 bij Veldhuis Advies in dienst als grootzakelijk adviseur. In de afgelopen jaren groeide hij door tot teamleider van zowel de afdeling MKB-advies, als Inkoop en Acceptatie.
Gevolgen belastingplannen voor ondernemers
Op Prinsjesdag bood minister Kaag van Financiën de Miljoenennota en de Rijksbegroting aan de Tweede Kamer aan. Daarin staat dat het kabinet jaarlijks 2 miljard euro extra uittrekt voor maatregelen om de koopkracht van kwetsbare huishoudens te stutten en zo de armoede te bestrijden. Maar dit koopkrachtpakket moet ook van dekking voorzien worden. Kaag zegt daarover: "We begroten voor brede welvaart. Dat betekent dat we ons niet alleen inzetten voor een sterke economie, maar ook voor bloeiende natuur, goed onderwijs en gelijke kansen. Niet alleen voor nu, maar ook voor later en ook voor elders." Maar wat betekenen deze plannen concreet voor ondernemers en werkgevers?