Bedankt voor het melden van uw klacht

Bedankt voor het melden van uw klacht. U ontvangt een bevestiging van uw opgave via de e-mail. Wij zullen zorgvuldig met uw klacht omgaan en we nemen zo spoedig mogelijk contact met u op over uw melding.

Bevestiging niet ontvangen? Probeer het opnieuw of neem contact met ons op via tel. 0578- 699 760 of info@veldhuisadvies.nl.

Hoe nu verder?

Wanneer krijgt u antwoord?

We nemen bij voorkeur binnen 5 werkdagen persoonlijk contact met u op om de klacht te bespreken en waar mogelijk meteen op te lossen. Mocht het direct oplossen van de klacht niet mogelijk zijn, dan mag u verwachten dat we na intern overleg alsnog binnen 10 werkdagen uw klacht proberen op te lossen. Soms hebben we meer tijd nodig om uw klacht te onderzoeken. Dan krijgt u van ons bericht hoeveel langer we nodig hebben.

Wilt u aanvullende informatie met ons delen?
Wilt u, nadat u uw klacht heeft ingediend, ons aanvullende informatie sturen om uw klacht duidelijker te maken? Dan kunt u dit rechtstreeks naar uw klachtbehandelaar sturen.