VELDHUIS ADVIES
denkt in mogelijkheden en alternatieve oplossingen
Klachten
Ons kantoor besteedt voortdurend grote zorg aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Als dat zo is horen we dat graag van u, want klachten over onze dienstverlening nemen wij zéér serieus. Maar ook als u wel tevreden bent, kunnen we altijd leren van uw ervaringen.
Bent u tevreden?
Bij Veldhuis Advies hechten wij veel waarde aan de mening van onze klanten. We gebruiken uw feedback voor het verbeteren van onze dienstverlening en processen.
Bent u ontevreden?
Vaak is één telefoontje met één van onze medewerkers genoeg om uw ontevredenheid weg te nemen. Onze medewerkers helpen u graag het probleem op te lossen. Samen met u.
Een klacht melden
Elke vraag en elke melding heeft onze aandacht. Klachten nemen wij altijd bijzonder serieus. Onze medewerkers helpen u graag bij het oplossen van uw klacht door met u in gesprek te gaan, lering te trekken uit uw melding en zo nodig onze processen aan te passen.
Digitale melding
Vul het klachtenformulier hieronder in. Dan weet u zeker dat uw melding volledig is en dat wij uw klacht daarmee snel kunnen oppakken.
Telefonische melding
Uiteraard kunt u tijdens werkdagen telefonisch contact met ons opnemen via tel. 0578-699760. Wij zijn bereikbaar van 08.30 uur tot 17.30 uur.
Melding per post
Vermeld dan uw naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres in de brief en geef duidelijk aan dat het om een klacht gaat. U kunt uw brief sturen aan: Veldhuis Advies, Postbus 1, 8180 AA Heerde
Onze klachtenprocedure
- Ook als u de klacht schriftelijk indient, nemen wij bij voorkeur binnen 5 werkdagen persoonlijk contact met u op om de klacht te bespreken en waar mogelijk meteen op te lossen.
- Mocht het direct oplossen van de klacht niet mogelijk zijn, dan mag u verwachten dat we na intern overleg alsnog binnen 10 werkdagen uw klacht proberen op te lossen.
- Soms hebben we meer tijd nodig om uw klacht te onderzoeken. Dan krijgt u van ons bericht hoeveel langer we nodig hebben.
- Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD)
- De rechter